Minimal İnvaziv Bakım

Amacımız mümkün olduğunca cerrahiden uzak durmaktır. Omurga sorunları için cerrahi dışı tedaviler fizik tedavi, medikal tedavi ve omurga enjeksiyonlarını içerir. Bu seçenekler fıtık, dejenere disk, kanal daralması ve kayma durumlarında genellikle etkilidir. Ancak az bir grup hastada hastalığın şiddetine bağlı olarak cerrahi tedavide tek seçenek olabilir.

Eğer cerrahi gerekirse nörocerrahlarımız beyin, omurga, omurilik ve periferik sinir hastalıklarının tedavisi için en ileri ve minimal invazif prosedörleri tercih etmektedirler. Bunlar spinal dekompresyonlar, anterior servikal diskektomiler ve füzyonlar, bel için mikrodiskektomiler ve füzyonları içeren minimal invazif mikrocerrahi yaklaşımlardır. Önemli bir grup hastada 2cm’nin altında kesilerle yapılan cerrahiler sonrası dramatik düzelmeler izlenir.

Aynı zamanda beyin hastalıklarınıda olabildiğince konservatif şekilde tedavi ediyoruz. İyi huylu beyin tümörleri ve damar anomalilerini içeren pek çok beyin hastalığı cerrahi ihtiyacı olmadan periyodik görüntülemeler ile takip edilebilir ve edilmelidir.

Cerrahi Dışı Tedavi Seçenekleri

Minimal İnvazif Cerrahiler

Sık Sorulan Sorular

Minimal invazivlik, modern beyin cerrahisinin bir kavramıdır ve temel bir hedefi tanımlar: en güvenilir ve nazik şekilde en iyi cerrahi sonucu elde etmek. Terim, bir dizi tedavi stratejisini kapsar. Temel amaç, her hastalığı ve dolayısıyla her hastayı ayrı ayrı tedavi etmektir.

Minimal invaziv cerrahinin ön koşulu, planlama ve uygulamada en modern teknikleri kullanmaktır. Modern radyolojik teşhisler ile kafatasının iç kısmındaki en küçük detaylar bile detaylı bir şekilde incelenebilmektedir. Ameliyattan önce bile, cerrah beynin derinliklerine “bakar” ve böylece cerrahi prosedürü en uygun şekilde planlayabilir. Bu planlama, cerrahi stresi en aza indirmek ve mümkün olan en iyi cerrahi sonuçları elde etmek için kritik öneme sahiptir.

Endoskoplar cerrahi bölgenin görüntülenmesi ve aydınlatılması için kullanılan özel optik sistemlerdir. Çoğu durumda, tamamen endoskopik bir teknik uygulanarak operasyonlar gerçekleştirilebilir.

Bu teknikler esasen herhangi bir beyin cerrahisi hastalığını tedavi etmek için kullanılabilir. Herhangi bir sorunuz varsa, bize İnca Klinik’ten telefonla ulaşabilirsiniz.